Zsírégetés: A Zsírégetés biológiája

Zsírvesztési kulcsok

zsírvesztési kulcsok

Share on twitter Ossza meg az linkedin Az intervallumos böjt, az úgynevezett szakaszos böjt IFolyan étrend-módszer, amely az utóbbi években nagy népszerűségnek örvend. Az intervallumos böjt sokféle formája létezik, de a Lean Gains [1] valószínűleg a legismertebb.

Izomépítés és zsírvesztés – így működik!

A nap hátralévő 16 órájában nem eszik semmit. Az intervallumos böjttel kapcsolatos vélemények általában két táborral megoszlanak. Egyrészt vannak olyan szurkolók, akik esküsznek a böjt előnyeire. Gyakran megemlítik a kényelmet, a nagy ételeket és a gyorsabb zsírégetést.

Zsírvesztési kulcsok vannak olyanok, akik nem hisznek az intervallumos böjtben. Nem lehet jó, ha ilyen hosszú ideig nem kapunk tápanyagokat, igaz? Eddig kevés kutatást végeztek az időszakos böjttel, és természetesen nem azokkal az alanyokkal, akik erőerősítőt végeznek.

Böjt-intervallum: a zsírégetés kulcsa?

Ez azonban a közelmúltban megváltozott! Ebben a blogban a kutatás zsírvesztési kulcsok vezetünk [2], és világossá válik, hogy az intervallumos böjt valóban a zsírégetés kulcsa. Mit vizsgáltak? A kutatás azért jött létre, mert egyre több bizonyíték van az IF egészségügyi előnyeiről.

Ez az oka annak, hogy ez a zsírvesztési kulcsok az IF hatására összpontosít egészséges, képzett férfiakon, akik erőmérő edzést végeznek a vizsgálat alatt. Az IFD csoport minden napi kalóriáját kevesebb, mint 8 órás időtartam alattés fogyasztotta, a fennmaradó időszakot nem ették meg.

Az ÉD-csoport napi három étkezést is elfogyasztott, azonban ezek reggelés volt. Gondoskodtunk arról, hogy mind a kalóriabevitel, mind a makroeloszlás fehérjék, szénhidrátok és zsírok egyenlő legyen mindkét csoport között. A csoportok fehérje bevitele 1.

  • Viagra zsírégető
  • Karcsúsítson más szavakat
  • Fogyás tárgyakra
  • Izomépítés és zsírvesztés — így működik!
  • Hogyan lehet elveszíteni a hasi zsírt szoptatás közben
  • Böjt-intervallum: a zsírégetés kulcsa? - XXL Táplálkozási Blog
  • Szálkásodj aerob edzéssel!
  • Csapjunk a súlyzók közé! – I. tervezés – Decathlon Blog

A csoportokat a vizsgálat elején és 8 hét után ismét megvizsgáltuk. A test tulajdonságait a zsírmentes tömeg és a zsírtartalom DXA letapogatással történő mérésével teszteltük. A körvonalakat és a bőr redőit szintén megmértük.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Vérvizsgálattal nagy mennyiségű értéket vizsgáltak meg. Ide tartoznak a teljes és a szabad tesztoszteron, az IGF-1 értékek, a vércukorszint, a pajzsmirigyhormon T3 és a koleszterin.

zsírvesztési kulcsok

Végül az 1RM-et próbapadok és guggolás szempontjából tesztelték. Melyek az eredmények?

Mind az IFD, mind az ND csoportban nem volt szignifikáns különbség a sovány testtömeg, az izom kerülete és az erőstatisztika között. A legmegdöbbentõbb azonban az volt, hogy az IFD csoportban jelentõsen csökkent a zsírtartalom, míg az ND csoportban nem ez volt a helyzet.

Kisebb homokóra derék 7 nap alatt 10 perces otthoni edzés

A kalóriabevitelt fenntartottuk fenntartás zsírvesztési kulcsok a vizsgálat során. Ez tehát kezdetben azt jelzi, hogy az IF hatékony módszer a zsírtalanítás számára.

Zsírégető edzés körkép: miért a súlyzós edzés a legjobb módja a zsírvesztésnek?

A fentiek az adiponektin növekedésével, valamint a leptin és a T3 csökkenésével járnak az IFD csoportban. Az adiponektin hatással lehet a fogyásra.

zsírvesztési kulcsok

A leptin a jóllakottság érzésével járó hormon. Ennek csökkenése normális a zsírvesztés mellett, mert a teste konzervatívabb energiával rendelkezik, ezért korábban éhségjelet fog küldeni.

Szálkásodj aerob edzéssel!

A T3 az egyik pajzsmirigyhormon, amelynek csökkenése zsírvesztéssel is normális. A tanulmányból azonban nem derült ki teljesen egyértelműen, hogy a zsírveszteség a böjt és az adiponektin növekedése eredménye, vagy az a tény, hogy az IFD-csoport energiaszükséglete kissé alacsonyabb volt, mint az ND-csoporté.

  • Fogyjon a terhesség 28. hetében
  • Dr vactor fogyás vélemények
  • Súlycsökkenést okozó neurológiai állapotok
  • Írta: Váczy Anikó A hasprésektől és a néhány hétig tartó diétáktól sajnos nem várhatunk átütő, tartós sikert.
  • Fehér fűz kéreg fogyás
  • Izomépítés és zsírvesztés - így működik! – SPEEDFIT
  • A lapos has kulcsa az egészséges táplálkozás | Well&fit
  • Zsírégetés: A Zsírégetés biológiája

Meg kell jegyezni, hogy az IFD csoport átlagosan alacsonyabb testsúlyú is. Ennek eredményeként valószínű, hogy mindkét csoport valóban étkezett fenntartásra, és a zsírveszteségnek más oka volt. A vizsgálat során ennek nem volt negatív hatása a zsírmentes tömegre, a zsírtartalomra, a körvonalakra és az erőstatisztikára.

Ezen hormonok fontosságát azonban figyelembe kell venni. Hosszú távon ennek az intervallumos böjt miatt potenciálisan káros hatása lehet. Végül a vércukorszint és az inzulin koncentrációja csak az IFD csoportban csökkent, ami összhangban van a túlsúlyos emberek korábbi tanulmányaival. Ennek oka az adiponektin növekedése lehet, és egészségügyi előnyökkel járhat. Tehát gyorsan kell elkezdenie az intervallumot? Ez a kutatás kimutatta, hogy az intervallumos böjt hatékony stratégiája lehet a zsírtalanításnak, miközben fenntartja az izomtömegét.

A mögöttes pontos mechanizmusok még nem teljesen ismertek, ám minden bizonnyal előnyt jelentenek a zsírégetés és az egészség szempontjából. További kutatásokra van szükség a hosszú távú hatások elemzéséhez.

Ennek világossá kell tennie, hogy a hosszabb intervallumú böjtnek nincs-e negatív hatása az izommegtartásra. Hogyan döntheti el, hogy az intervallumos böjttel kell kezdenie? Ha el akarja fogyni, akkor különösen bölcs dolog megnézni, hogy az intervallumos böjt alapelvei hogyan illeszkednek mindennapi életébe.

zsírvesztési kulcsok

Étkezési gyakoriság Mivel az középkorú elterjedt fogyás kalóriát 8 órán belül meg kell szereznie, ez azt jelenti, hogy a szokásosnál ritkábban eszik, ezért napi 3 étkezés jó iránymutatás. Meg kell kérdeznie magától, hogy ezek az idők hogyan felelnek meg a napi menetrendnek, és hogy a nagyobb vagy a kisebb ételeket részesíti-e előnyben.

A lapos has kulcsa az egészséges táplálkozás

Ha olyan intenzív munkája van, amely megköveteli, hogy korán kezdje, majd későn edzen, akkor valószínűleg nem lenne bölcs dolog az összes kalóriát 8 órába tölteni. Azonban egész nap az irodában tölt, és reggel nem igazán éhes? Így a táplálkozásod maximálisan felhasználható az edzésekhez, és zsírvesztési kulcsok profitál az IF zsírégetéséből. Képzés Ez a pont összhangban áll a fenti ponttal: mikor edzel?

Munkájuk miatt egyesek csak egy bizonyos időben képesek edzeni, bár ez nem mindig optimális. Lehet, hogy a teljesítménye is alacsonyabb, ha nem evett edzése előtt. Ilyen esetekben, zsírvesztési kulcsok az ablakon kívül edz, az edzés előtti kiegészítés hasonló Sokkoló! Van kérdése az intervallumos böjttel kapcsolatban? Biztosan szeretné tudni, hogy megfelel-e Önnek? Tudassa velünk a megjegyzésekben!