Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting

Legjobb makro felosztás zsírvesztés esetén. Kapcsolódó cikkek

Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat

A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe a nap folyamán, mint amennyit eléget. Azonban bárki bármit is mondjon, egyáltalán nem mindegy, hogy az az energia milyen tápanyagokból származik.

glikogén kimerülés a fogyáshoz

A kalória mellett a legfontosabb dolog, amit a sikeres zsírégetéshez szem előtt kell tartani, az a makrotápanyagok, vagyis a szénhidrátok, a zsírok és a fehérjék megoszlása a napi táplálkozásban. Miből mennyi kell?

zsírégető efedra kivonattal

A fenti tápanyagok mindegyike ugyanannyira fontos az egészséghez, de nem mindegy, milyen formában vesszük magunkhoz. A szénhidrátok például három csoportra oszlanak: beszélhetünk cukrokról, keményítőkről és rostokról. Mivel a zöldségek és gyümölcsök is sok rostot és növényi cukrot fruktózt tartalmaznak, látszik, hogy a teljes szénhidrátmentesség nem megoldható.

Ami igazán káros, az a finomított, feldolgozott szénhidrát - a finomlisztből készült, kristálycukrot tartalmazó ételek.

a fogyás visszafordíthatja-e a visszér

Ugyanígy vannak esszenciális, az egészséghez elengedhetetlen zsírok - ezek nagy része növényi eredetű, míg a a telített zsírok - ezek többsége szobahőmérsékleten szilárd állagú és állati eredetű - akár teljesen el is hagyhatók. A makrotápanyagok aránya a táplálkozásban nem kőbe vésett.

Ezen belül, attól függően, hogy az ember mit akar elérni, növelheti vagy csökkentheti egyes tápanyagok hangsúlyát. Ezek az adatok az amerikai Institute of Medicine of the National Academies ajánlásain alapulnak, de számos étrend magasabb fehérje- vagy éppen zsír- és alacsonyabb szénhidrátadagokkal dolgozik.

  1. Egy hét alatt fogyjon el a karja
  2. Ratings 0 Nem kell megválnod a kedvenc ételeidtől, hogy formába hozd magad, csak kövesd ezt a 10 egyszerű táplálkozási és tápkieges irányelvet, hogy gyorsabban építhess nagyobb izmokat.
  3. A fekvőtámaszoktól lefogyok
  4. Teknős lefogy
  5. Dobd le a hájat, tartsd fenn a teljesítményt - feketebaranypanzio.hu
  6. Ezt a mennyiséget lehet arányosítani a bevitt összes kalóriához, valamint a testsúlyhoz is.
  7. Miért fogynak a tuberkulózisos betegek

A fehérje különösen fontos edzés mellé, ugyanis ebből építkeznek az izmok. Segít leküzdeni a farkaséhséget is, mert hosszan eltelít, és lassabban éhezik meg utána az ember.

fogyás cml

A pontos grammadatok viszont egyénenként eltérnek, ezt a napi kalóriaszükségletből lehet kiszámolni, amihez ismerni kell először is az alapanyagcsere mértékét, ez az az energia, amire a testnek a működéshez szüksége van akkor is, ha egész nap fekszik az ember.

A számítás egy egyszerű képlettel elvégezhető: 6.

Tömegnövelés

Ezután ebből legjobb makro felosztás zsírvesztés esetén adatból ki kell számolni a napi tényleges kalóriaszükségletet, amely az az energiamennyiség, amire a napi átlagos tevékenységeid mellett szükséged van. Ez a számítás könnyű, mindössze meg kell szoroznod az előbbi összeget 1,vel attól függően, hogy mennyire vagy aktív, ha például szellemi munkát végzel, és csak heti egy-kétszer sportolsz, a képleted: alap anyagcsere másfél hónapos fogyás 1,5.

Attól függően, hogy fogyni szeretnél-e, le kell vonni a napi kalóriaszükségletből további kalóriákat.

súlyvesztés ibs

Ha ez megvan, innen már csak egy ugrás, hogy megkapd a pontos makroadatokat.