Zsírégetés lényege, elmélete

Kevesebb zsírt fogyasszon a zsírvesztés érdekében. Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!

Kezdje lendületesen kardioedzést. Ha nem kocogással, hanem rögtön lendületes futással kezdi, és csak ezután lassul vissza, százalékkal is több kalóriát égethet el, mintha fokozatosan növelné a tempót. Igyon meg naponta két csésze feketekávét. Egy felmérés szerint napi két csésze a koffeines italból 16 százalékkal is gyorsíthatja az anyagcserét. Ez azonban csak akkor igaz, ha tejszín és cukor nélkül issza!

Kapcsolódó cikkek

A pizzát fogyassza mozzarella sajttal, sok zöldséggel és paradicsomos alappal. Kerülje a húsos, ragus feltéteket és a pluszsajtot. Ha meg szeretne szabadulni némi zsírtól, minden egyes elfogyasztani kívánt szeletet szárítson fel papírszalvétával. Meglátja, mennyi felesleges zsír marad a szalvétán!

Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!

Kétnaponta egy pohár bor segít a szervezetnek feldolgozni a felesleges zsírt. Tanulmányok igazolták, hogy azok a nők, akik kétnaponta elfogyasztottak ,5 deciliter száraz vörösbort, gyorsabban fogytak, mint azok, akik nélkülözték a vörös nedűt. Ízesítse ételeit csípős paprikával. A paprikában lévő kapszaicin serkenti a zsírégetést, gyorsítja az anyagcserét.

Zsírégetés lényege, elmélete

Ez persze nem azt jelenti, hogy korlátlanul ehet mindent, ha paprika kíséri. Fontos a bevitt kalóriák mennyisége és összetétele. Fogyasszon több rostot! A teljes értékű gabonafélék, mint a barna rizs, a bulgur vagy a qunioa, segítik a szervezet tisztulását, serkentik a méregtelenítési folyamatokat, hatásukra gyorsabban távoznak a salakanyagok.

kevesebb zsírt fogyasszon a zsírvesztés érdekében

Ennek azért van jelentősége, mert héttel a menstruáció előtt nehéz fogyni lassabban távoznak a salakanyagok, lassabb a fogyás is.

A megfelelő rostfogyasztás akár 30 százalékkal is gyorsíthatja az anyagcserét. Aludjon naponta legalább 8 órát! Egy felmérés szerint azok, akik naponta ,5 órát alszanak, több kalóriát égetnek el, mint azok, akik beérik órával.

kevesebb zsírt fogyasszon a zsírvesztés érdekében

Az igazsághoz tartozik, hogy a felmérésben részt vett két csoport tagjai hasonló mennyiségű súlytól szabadultak meg, de akik többet aludtak, többet fogytak zsírból, míg a keveset alvók több izmot veszítettek. Ne féljen a súlyzóktól!

kevesebb zsírt fogyasszon a zsírvesztés érdekében

A kardioedzések mellett fontosak az izomépítő edzések is. A súlyzós edzések után ugyanis még 24 órán keresztül intenzív a zsírégetés, hiszen minél több az izom, annál több kalóriát éget el a szervezet. Egy súlyzós edzést követő 24 órában extrakalóriát éget el a szervezet. Tonhalból válassza az olajosat! Sokkal egészségesebb, mint a sós vízben áztatott tonhal.

Az olajos tonhalnak az olaját felhasználhatja salátaöntetekhez, így nem kell más olajat hozzáadnia. A tonhal ráadásul nagyon jó ómega 3 zsírsavforrás, amely segít megelőzni a szív- és érrendszeri betegségek kialakulását.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

Igyon hideg vizet! Egy német felmérés szerint, miután megivott egy pohár jeges vizet, az anyagcsere a következő tíz percre 30 százalékkal felgyorsul. Ennek az az oka, hogy a szervezet megpróbálja felmelegíteni a hideg vizet a test saját hőmérsékletére.

Ugyanez igaz egy csésze forró teára is. Abban az esetben a testnek nem melegítenie, hanem hűtenie kell. Igyon meg naponta legalább két csésze zöld teát!

  • T3 fogyás mellékhatásai
  • Fogyás gp adelaide
  • Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!
  • Sokat kakil, hogy lefogy
  • Hatályos:
  • Fogyókúra csúszik
  • Mi az alapanyagcsere? Ha zsírt akarsz veszíteni, nem hagyhatod figyelmen kívül - Fogyókúra | Femina
  • Fogyás több alvás

Egy felmérés szerint azok, akik megitták ezt az adagot, 1,5 kilóval többet fogytak 3 hónap alatt, mint azok, akik csupán gyógyteát ittak.

Ennek magyarázata a zöld tea anyagcsere-gyorsító, zsírégetést fokozó hatásában rejtőzhet. Mindennap egyen meg egy narancsot vagy egy grépfrútot! Ezeknek a gyümölcsöknek nagyon magas a C-vitamin-tartalmuk. Márpedig, ha valaki C-vitamin-hiányban szenved, a szervezete 25 százalékkal kevesebb zsírt képes elégetni, mint azok, akik rendszeresen megadják kevesebb zsírt fogyasszon a zsírvesztés érdekében a napi minimum mg C-vitamin-mennyiséget.

Fogyasszon természetes ételeket! Minél több természetes, tartósítószerektől és ízfokozóktól mentes ételt fogyaszt, annál jobb a szervezete anyagcseréje és annál gyorsabbak a tisztulási, méregtelenítési folyamatok.

Miért nem jók a különböző csodadiéták?

Ennek az az oka, hogy az adalékanyagok megkötik a vizet és a felesleges salakanyagot a szervezetben, így nem tud elég hatékonyan tisztulni. Átlagosan a vegetáriánusoknak alacsonyabb a koleszterinszintjük és sokkal kevesebb telített zsírt fogyasztanak.

Emellett több rostot, káliumot és antioxidánst tartalmazó ételt esznek, mint a húsevők. Nem kell teljesen lemondania a húsról.

"+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Csak tartson hetente legalább egy húsmentes napot. Cukor helyett használjon fahéjat! Nemcsak azért, mert a fahéj pikáns aromája serkenti az anyagcserét, hanem azért is, mert remek alternatíva, ha ízesítésről van szó. Ráadásul napi egy mokkáskanálnyi fahéj erőteljesen csökkenti a vércukorszintet. Egyen levest!

8 tuti tipp, hogy leszámolj a makacs hasi zsírral | Well&fit

Akár étkezések előtt egy csészével, akár egy tartalmasabb adagot főétkezésnek. A legjobb, ha hús- vagy zöldséglé-alaplevest választ. Ha nem tud lemondani a krémlevesekről, akkor joghurt vagy gluténmentes étkezési keményítő, esetleg főtt burgonya segítségével sűrítse, így rengeteg kalóriát megspórol. Egyen naponta többször is sovány fehérjét!

2. Fogyjon gyorsan, majd lassítson

Sovány fehérje fogyasztása után a szervezet anyagcseréje sokkal gyorsabban működik, mint egy zsírosabb étel után. Fogyasszon naponta sovány húsokat, sovány kevesebb zsírt fogyasszon a zsírvesztés érdekében, tojást, halat vagy olajos magvakat.

A mártást, a salátaöntetet mindig külön kérje! Ne hagyja, hogy az étteremben a salátáját nyakon öntsék a dresszinggel. Ha külön kéri az öntetet és a mártást, ellenőrizni tudja az elfogyasztott kalóriamennyiséget.

kevesebb zsírt fogyasszon a zsírvesztés érdekében

Ezek a finomságok ugyanis a legtöbbször tobzódnak a kalóriákban. Soha ne fogyasszon napi kalóriánál kevesebbet! Ha ennél kevesebbet eszik, a szervezetét éhezésre kárhoztatja. Hiába indul meg villámgyorsan a fogyás, éppoly hirtelen meg is torpan.

kevesebb zsírt fogyasszon a zsírvesztés érdekében

A szervezet raktározni kezd, és zsír helyett az izmokat kezdi leépíteni annak érdekében, hogy energiához jusson. Az ebéd és a vacsora között szüksége lesz némi energiára! Délután óra környékén kapjon be pár falat friss zöldséget vagy gyümölcsöt. Ez nem csak az éhségét csökkenti, de nem hagyja lelassulni a szervezet anyagcseréjét, ráadásul energiát biztosít az idegrendszernek a nap további részében.