Igazi szupergabona, amit érdemes enni: ez a quinoa | Well&fit

Hogyan kell enni a quinoát a fogyáshoz

A quinoa 6 jótékony hatása Reggelire dióval, mazsolával,vegánproteinnel elkészítve ajánlott, sós változatát zöldséges, vegamixes vízben megfőzve köretként fogyasztjuk. A kölesből készült ételekhez jól illik a vanília, a rozmaring, a tárkony, a kömény és a fahéj is. Mielőtt azonban bármilyen módon felhasználnánk a konyhában, finom szűrőben, folyóvíz alatt mossuk át!

A quinoa-t még mindig nem sokan ismerik a magyar konyhákban, ám nevét érdemes megjegyezni, hiszen igen értékes és egészséges gabonaféléről van szó. Sokoldalú felhasználása és számos pozitív egészségügyi hatása miatt hamar elterjedtté válhat ez a szupergabona.

w2 fogyás

Magas tápérték, alacsony kalóriatartalom Mi másra vágynának jobban azok, akik nem szeretnék tovább gyarapítani a súlyukat, mint arra, hogy amit esznek legyen laktató, egészséges, ugyanakkor kevés kalóriát tartalmazzon. A quinoa megfelel ezeknek az elvárásoknak, így amilyen gyorsan eltelít, olyannyira nem fogsz elhízni tőle.

Gyakorlatilag eheted bármilyen napszakban, egészen biztosan nem fog ártani a vonalaidnak.

Egészséges, diétás csodaétel: ez a quinoa Mi az ideális kalóriatartalom fogyáshoz? Ezt és így egyed ban, ha trendin akarsz fogyni! Bejgli megvolt? Borlevest már mindenki felszürcsölte?

Semleges ízű Mivel a quinoa -nak nincs különösebb íze, ezért számtalan formában fogyasztható. Készíthető belőle köret rizs vagy köles helyett, de leves, főétel, sőt akár desszert is. Salátákhoz, levesekhez, is rendkívül jól használható, de készíthetsz belőle töltelékeket is különböző húsételekhez.

súlykonvertáló fogyás források

Gyulladáscsökkentő Bolíviában és Peruban, ahol a quinoa -t elsősorban termesztik, nem csak sokrétű felhasználása miatt kedvelik, hanem jótékony hatásai miatt is. Az egyik fontos gyógyhatása a gyulladáscsökkentés.

izraeli fogyás tanulmány

Ezért ha tudomásod van bármilyen gyulladásról a szervezetedben, az orvos egyéb utasításait betartva fogyassz sokat ebből a gabonából, hogy minél kevesebb időt vegyen igénybe a teljes felgyógyulásod. Szuper vitamin- és ásványianyag-forrás A quinoa igen gazdag B- C- és E-vitaminban. Emellett rengeteg ásványi anyagot, úgy mint magnéziumot, káliumot, kalciumot, vasat és cinket is tartalmaz.

Mivel antioxidánsokban is bővelkedik, az öregedés és a rák elleni harc egyaránt hatásos ellenszere. Lúgosító hatású Manapság a szervezet elsavasodása rengeteg embert érint.

Semleges ízű

Emiatt a rendszertelen és nem megfelelő étkezési szokások, valamint a életmódbeli problémák okolhatóak. A lúgosító kúrák ilyenkor különösen javasoltak, és a quinoa tökéletes választás erre a célra, és a méregtelenítő kúráknak is remek alapanyaga.

Kiváló fehérjeforrás A fehérje az egyik legfontosabb tápanyag, amire szüksége van a szervezetnek. Ehhez hozzájuthatsz állati fehérjék formájában például szárnyashúsokde növényi fehérjeforrások is léteznek.

Ilyen a quinoa is.

csúcstechnológiás fogyás omaha vélemények

Ráadásul gluténmentes is, ezért ez a teljes értékű tápanyag a kiegyensúlyozott, egészséges étrend szerves része kell, hogy legyen. Mivel könnyen emészthető, még az emésztőrendszerre is jó hatással van. Fotó: RF.