Keresés a playeren

Egészséges fogyás arány. Bevezetés az egészséges táplálkozásba

távolítsa el a zsírkötő véleményeket

Először is tisztázzuk az alapfogalmakat: helyes étkezés alatt nem  a különböző divatdiétákat hollywoodi, káposztaleves kúra, miami diéta, szétválasztó, 90 napos,juharszirup diéta,…. És igen: szentségtörésként még este 6 után is eszünk-kivéve, ha 7-kor aludni fogsz!

Az edzés, a kemény!

Szénhidrát, zsír, fehérje: milyen arányban fogyaszd a makrotápanyagokat?

A kemény edzés valamilyen izomfejlesztő edzés, amit úgy végzel, hogy maximális erőbedobással dolgozol,nem leszel képes közben beszélgetni, és úgy érzed több ismétlés, vagy  gyakorlat már nem megy,de azért még kipréselsz magadból néhányat-na akkor tényleg odatetted magad! Csak edzéssel,- ha semmit nem változtatsz az étkezésen, ugyanaztugyanannyit eszel-  képes leszel lefogyni, hiszen egyrészt az edzés kalóriadeficitet okoz, tehát, csökkenni fog a bevitt kalóriád az edzés hatására.

retro fogyás

A megfelelő és folyamatos edzések hatására pedig izomépítés indul a testedben, ami szintén azzal jár, hogy több izomzat kalóriaigényesebb, több kalóriát használ el a tested még a pihenés alatt is. A folyamatos testedzés pedig azt üzeni a szervezetnek, hogy kell az energia az izomnak, és akadályozza a zsír a mozgásban- tüntesse el a feleslegesen és nehezen cipelt felesleges zsírtartalékot, átalakul lassan a tested.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

Csak az edzések számának növelése heti több edzésre vagy akár extrém módon növelése: napi ,4 edzés is szintén a célodhoz  segíthet. De azért nem ez a követendő út!

testtámadás zsírégetés

Az étkezésed megváltoztatása azért szükséges, mert ha súlyfelesleg van rajtad, akkor valamit nem jól csináltál étkezés terén. Az étkezésedet fokozatosan változtasd meg,a drasztikus megváltoztatása sem  szükséges- ha tisztán kezdesz étkezni-ami azt jelenti, hogy nincsenek feldolgozott élelmiszerek az étrendedben, és száműzöd a fehér cukrot és a fehér lisztet,- magad készíted ételeidet jó alapanyagokból, már sikeressé tehet-mellékhatásként mindenből kevesebbet fogsz tudni enni mert a sok feldolgozott élelmiszer, értéktelen vacak étel, ami nem tartalmaz tápanyagot a tested számára-péksütemények, chips, édességek, fehér kenyér, felvágottak,virsli,…csak további éhséget, falási rohamokat okoz, hiszen a szervezet kéri a fehérjemennyiséget, a megfelelő szénhidrátot, a vitaminokat, ásványi anyagokat-ami ezek száműzésével meg is szünik, hiszen ellátod jó tápanyagokkal és rostokkal.

egy hét alatt fogyjon le a fegyverekről

Az étrend megváltoztatását tovább  fokozhatod a kellő mennyiségű kalória kiszámításával, és egy napra legalább 5, de akár étkezésre elosztva fogyaszd el az alapanyagcserédnek szükséges kalóriamennyiséget! Következő lépésként, ha szükséges változtatni, akkor jöhet a szénhidrátok, fehérjék, zsírok bevitelének aránya felülvizsgálata és változtatása.

  • A fogyás titkos képlete: | Well&fit
  • Hogyan lehet fogyni a hátsó oldalon
  • Minden makrotápanyag — azaz a szénhidrát, a zsír és a fehérje — helyes arányú bevitele rendkívül fontos a szervezet számára.

Csak helyesen kialakitott étrenddel és akár némi egészséges fogyás arány kalória minuszt alkalmazva is tudsz fogyni, de szintén nem elegendő önmagában az étkezés alakítása, mert edzés hiányában az izomzatod megőrzése nem biztos, hogy sikeres, ugyanis elsőként nem a zsírtól, hanem a kalóriaigényes izomzattól szeretne először megszabadulni a szervezet, ha kevés az ételéhezést érzékel.

Márpedig  a tested egészséges fogyás arány az izomzatod adja, ami ha  nincs, akkor jó forma sincs!

  • Ezek a fogyás aranyszabályai egy dietetikus szerint | Az online férfimagazin
  • Top fogyni kiegészítők
  • Az egészséges táplálkozás és étrend alapelvei Mielőtt továbblépnénk, nézzünk meg pár fontos alapelvet: Mindig törekedj az egészséges táplálkozásra az ételek megfelelő és kiegyensúlyozott kiválasztásával.

Tehát a helyes étkezés mellé elengedhetetlen az izomépítő edzés, jó formát csak e kettő kombinációjától várj! További írásaim a témában:.