Zsírégető kalauz, A másik zsírégető mód

A másik zsírégetési mód. Mi az a „zsírégető pulzus”?

Írta: Csehi Dorina Nem a másik zsírégetési mód el nyom nélkül a sok nyári fagyizás és koktélozás? Már nagyon szeretnéd leadni azt a néhány plusz kilót?

Hogyan 2 éget zsírt

Ha csak napi kalóriával fogyasztasz kevesebbet, akkor is le tudsz adni pár kilót, ha soha nem teszed be a lábad az edzőterembe. Igaz, így lassabban fog menni, de működik! Kapcsold le a lámpát! A Cornell Egyetem legújabb tanulmánya szerint azok az emberek, akik lágy, meleg fényű világítás mellett ettek, kalóriával kevesebbet fogyasztottak, mint akik éles, hideg fényben étkeztek, és sokkal élvezetesebbnek tartották az ízeket.

  • Még több termék Nem mindegy azonban, hogy miként mozogsz.
  • Hogyan égessünk még több zsírt? - 3. rész - Wellness - Élet + Mód
  • Tisztít, hogy gyorsan elveszítse a hasi zsírt

A tudósok szerint ez azért van, mert a gyorséttermekben lévő erős, fluoreszkáló fények pszichológiai szükségletet válthatnak ki, azaz egyszerűen többet akarunk enni.

Jöhetnek tehát a gyertyafényes vacsik! Éljenek a szögletes formák!

a másik zsírégetési mód

Kiderült: az ilyen poharakból gyorsabban iszunk, hiszen nehezebb megmondani, mikor járunk éppen félúton. Válaszd inkább az egyenes falú üvegeket, így kb. Aludd ki magad!

a másik zsírégetési mód

Ha megfosztod magad az alvástól, az növelheti az éhségedet. A Mayo Klinika kísérlete szerint, ha kevesebb, mint 6,5 órát alszol éjszakánként, akkor naponta minimum legjobb élelmiszerbolt tea fogyás több kalóriát fogsz fogyasztani.

a másik zsírégetési mód

Az alvásvesztés növelheti ugyanis az éhséghormonok, mint például a ghrelin szintjét. Kiadós alvásra fel!

a másik zsírégetési mód

Az új kutatások szerint jobb, ha szimplán azt feleled: nem kérek. Gondold magad vékonyra! Azt hiszed, hogy túlsúlyos vagy?

a másik zsírégetési mód

Gondold újra! Egy új tanulmány szerint nagyon meghatározza az étkezéssel kapcsolatos sikereidet, hogy milyennek látod a derékvonaladat. Ha pufóknak vagy nagyon kövérnek mondogatod magad, csökkented a fogyásra való esélyedet, még akkor is, ha fizikailag aktív vagy.

Tehát, ha azt erősíted magadban, hogy nem vagy meghízva, a cselekedeteid önbeteljesítő jóslatként elvezetnek arra az útra, amelyen kevesebb kalóriát fogyasztasz majd.

8 mód, hogy edzés nélkül is fogyj!

Rá se nézz a cukorra! Elhatároztad magad az egészséges életmód mellett, körülötted pedig a csapból is junk food és cukor folyik. Ez bizony nem segít, hogy megszabadulj a régi függőségektől, vágyaktól.

Pedig nagyon fontos lenne, hogy még csak ne is láss ilyen ételeket. Persze teljesen elszeparálni nem tudod magad, ott vannak a reklámokban, az utcán, a boltokban. Ha magas kalóriatartalmú, egészségtelen finomságokat látsz, és beindul a sóvárgás, ellensúlyozz!

Ha a zsírégetés a cél, ez a két edzésmódszer a legjobb! Főleg együtt!

Nézegess gyönyörű, egészséges ételeket, így le tudod állítani az agyad jutalmazási központját, amely azonnal bekapcsol, ha magas zsírtartalmú vagy cukros ételek kerülnek eléd. Válaszd a vizet! Azok az emberek, akik vízzel párosítják az ételt, sokkal nagyobb valószínűséggel fogyasztanak zöldséget és más egészséges ételeket, mint akik akár cukormentes szénsavas üdítőket isznak.

Ha a buborékosat választod, sokkal valószínűbb, hogy zsíros sült krumplit vagy hamburgert kérsz az étteremben, hiszen az általunk választott ital már előre befolyásolja a vágyott étel típusát és az elfogyasztott kalóriák mennyiségét.

a másik zsírégetési mód

Rendelés előtt kérj egy nagy pohár vizet, és aztán döntsd el, hogy mit a másik zsírégetési mód enni. Várd az evést! Annyira imádod a vasárnapi ebédeket, hogy már a hét közepén ezen jár az eszed?

Vékonyabb derék 14 nap alatt (elveszíti a hasi zsírt) 15 perces otthoni edzés

Jól teszed! Ugyanis az étkezés előrevetítése ténylegesen csökkenti a szervezetben lévő ghrelin hormon szintjét. Ha már úgy ülsz asztalhoz, hogy vágyakozol az ételre, az segít, hogy kevesebbet egyél, és ne keresd a magas kalóriatartalmú ételeket.

Fotó: RF.